sunnuntai 19. maaliskuuta 2017

Täällää ollaan!!! :D

Matkamme alko lennolla Afrikkaan. Ensimmäinen lento Helsinki - Amsterdam kesti noin 2 tuntia ja olimme noin klo.10 aamusta ja vaihtoaikaa oli noin tunti. Kuitenkin jotenkin hassusti meinasimme myöhästyä Amsterdam - Dar es Salaam lennolta, koska etsimme ruokaa😂😂 Toinen lento kesti noin 12 tuntia ja oli todella pitkä veteistä istua koko tuota aikaa. Dar es Salaamin päästessä tuntui kuin olisi astunut kasvihuoneeseen. Niin kuuma ja kostean painava ilma. Jonotimme jonkun tovin että saimme viisumit ja vaihdoimme rahaa. Meitä tuliltiin hakemaan autolla ja autolla matkasimme vajaan tunnin hostellille jossa yövyimme ekan yön.

Seuraavana päivänä (16.3) aamupalan jälkeen lähdimme läheiselle ostoskeskselle shoppailee.😊 Klo. 12 Lähti bussi Tangaan ja siellä istuimme katsellen maisemia noin 7 tuntia. Tangaan päästessämme oli jo pimeää ja kello oli 19. Söimme ja siirryimme suoraan nukkumaan 4H keskuksen asuntolaan.

Perjantai 17.3 Meillä oli priiffaus 4H toimintaan ja Tanzaniaan. Tutustuimme paremmin myös ketä 4H keskuksessa on. Iltapäivästä kävimme keskustassa.

Lauantaina 18.3 Päästiinkin käymään Intian valtameressä uimassa ja siellä vietimmekin melkein koko päivän. koti matkalla poikkesimme ottaa vähän sipsiä ja netti liittymän kuntoon.

Sunnuntaina 19.3 Heti herättyä lähettin kirkkoon parhaimmat päällä ja sinne tullessa oltiin vähän jo myöhäs mutta tämä ei hatainnu. Kirkon ja aamupalan jälkeen lähettin Amboni caves elikkäs lepakko luolaan ja se oli upea!! Näimme myös apinoita😂 iltapäivällä meille tuli 4H oma akropatia ryhmä esiintymään ja he todella osasivat vaikka ja mitä 😄 Pääsimme itsekkin tanssimaan heidänkaa ja saimme heistä ystäviä joita voimme myöhemin tavata ja he opettaa meille tanssia ja temppuja.😍

Fiilikset tällä hetkellä on tosi hyvä ja odotamme innolla lisää uutta. Olemme opetelleen Swahilia ja heidän tapoja. Kaikki ovat todella ystävillisiä ja puheliaita. Koko ajan on yli 30 astetta lämmintä ja hikeä pukkaa väkisinkin vaikkei mitään tekis.😂